• Atrakciju NOMA
  • Inventāra noma
  • AKTUALITĀTES
  • MĀRKETINGS
  • Kontakti
  • Paveiktais
  • NOTEIKUMI
  • Sākums

#1 stāsts | Projekta aizkulises 2024

11. jūlijs, 2024 pl. 18:03, Nav komentāru
Jāsāk šis raksts ar patīkamu smaidu, paldies maniem sekotājiem un interesentiem par visu kas notiek šajā projektā, jo bez jums, tam nebūtu nekādas jēgas, un pricnipā, arī iespējas!

Tātad, kādu labu laiku atpakaļ bija jautājums sociālajos tīklos - "Vai jums būtu interesanti ja tiktu veidoti dažādi stāsti par un ap šo atrakciju virtuvi?" - Atbilde bija 92% ka jā - tad lūk pirmā sērija!


#1 Autoparks.

Kā tad tad viss sākās un ar ko es startēju?

Pirmais auto.

Nav noslēpums, ka projekts tika uzsākts 2017. gadā un līdz 2024. gada nomas sezonai ir pagājis krietns laiciņš, kurš ir devis vietu attīstībai un ar next level soļiem nonākt līdz ietilpīgam auto, kas spēj pildīt kārtīga darba auto pienākumus pēc labākās sirdsapziņas.

Pirmais biznesa auto bija ģimenes iegādātāsi Nissan Qashqai modelis, tas ļoti cītīgi vilka piekabi pilnu ar inventāru. Lieliska pieredze, lai teicami iemācītos braukt ar piekabi atpakaļgaitā, jo nereti bija vajadzība iestūrēt šaurās ejās vai īpašumu piebraucamo vārtu mērķī.

Šķietami liekas, ka tik senas bildi man nav izdevies atrast, bet tas nav būtiski, par interesantāko tikai zemāk.

Pirmais biznesa auto.

Kad kādu laiku bija dalīts auto ar ģimeni un plānotas brīvdienas ģimenes brīvdienas paralēli projektu apkalpošanai ar vienu auto, tas viss process prasīt prasīja atsevišķu auto kurš spētu vilkt piekabi un nepieciešamības gadījumā arī vest inventāru nelielos apjomos.

Iegādāts tika 2019. gada rudens sākumā. Pat īsti nesākot vēl kārtīgi strādāt, jau dabūja pa muguru.

toma_noma_koks_uz_bulku_vagi_citrsoen__1_.jpg

Tad nu dzīve man piespēlēja lielisku iespēju no kāda apsaimniekošanas uzņēmuma iegādāt sisrsnīgi lietotu bulku vāģi jeb Citroen Berlingo. Ar to arī ne viens vien joks ir piedzīvots. Bet tomēr, šis auto man palicis atmiņā kā mīļākais nomas auto. Paskats tam bija tāds, nu tā teikt, neaizmirstams, jo pa ielām tādu daudz nebija. 

Šeit ir neliels video ieskats no tā, kā tas tika pielāgots manām vajadzībām, bija grūti parkoties un saprast auto gabarītus - tika izdomāts risinājums. Video ŠEIT! 


Laikam ejot uz priekšu, pieauga apjomi. Līdz ar apjomiem nāk cita līmeņa problēmas - patīkamas problēmas - liels pasūtījumu skaits, daudz projektu, kurus ir neiespējami izpildīt divu iemeslu dēļ.

Pirmais - vienkārši nav tādu transporta vienību, lai paspētu visu aizvest klientam ērtā un pieņemamā laikā;

Otrais - Inventārs trūka, nebijām izauguši, ... bija kādas 4-6 atrakcijas ar kurām vienkārši bija par īsu.

Tā nu mēs nonākam pie OTRĀ biznesa auto.

Šim auto arī ir īpašas attiecības ar noams projekta budžetu un paredzētajām iksezonas investīcijām. Raugoties atpakaļ pāri plecam pagātnes darbos, varu droši teikt ka tas bija labs un pareizs lēmums iegādāties savu pirmo Opeli.

Foto uzņemts Rīgā, pa taisno no pārdevēja servisa, uzreiz pēc iegādes apkopes braucu uz projekta demontāžu kādam vēlam septembra nojumes nomas projektam. Vēl pat ar zviedru numurzīmēm,

2024__gada_sezona___18_-1.jpgLīdz ar nomas projekta auto gabarītiem auga arī proejktu kopskaits. 

Šeit man nāk atmiņā amizants sestdienas rīts kaut kur Lielvircavas rajonā. Tagad šķiet amizants, todien, nelikās baigi smieklīgi un jautri. Rīts bija samērā saspringts.

opelis_biski_iespruda.jpg

Attēls, kurš spēj pateikt samērā daudz. Amizantākais ir tas, ka tā bija pirmā no 6 pieturvietām, tātad pie pirmā projekta jau sanāca šaizīte, tad problēmas sakrājās pašas no sevis. Bet varēja būt arī sliktāk, šoreiz pat uz 6. objekta piegādi paspējām laikus pat par spīti tam, ka šim opelim vēl klāt sastāvā bija piekabe ar 2 atrakcijām.

Par to kā beidzās mūsu attiecības ar Opeli nav vērts runāt, galvenais, ka gan mēs, gan Opelis bija apmierināti kad šķīrāmies.

Trešais biznesa auto. MASTERS.

Lielāks, ērtāks un pavisam noteikti, tam visam līdzi nāk arī VAIRĀK DARBA. Kāpēc tieši šāda izvēle, pavisam vienkārši - nomas projektā katram ir savs darbs darāms, mans kolēģis Arnis ir spečuks busiņu jautājumos un citos tehniska rakstura izaicinājumos. Viņš ir pārliecinājies ka šis auto modelis ir labākais cenas un ieguvuma attiecības šedevrs mūsu projektam. Kā viņš to zināja, atbilde ir vienkārša - jau gadus 3 vai pat četrus viņš sezonās brauc tieši ar Master' u.

RENO_MASTER_TOMA_NOMA.jpg

Kādi ir mani ieguvumi no šī milzu auto, pavisam vienkārši - vairāk darba, vairāk spējam uzņemties projektus un vedam vairāk prieka!

Lai arī cik sarežģīti tas nebūtu, vai kādam šķistu ka tomēr ir, bet idejiski. Uzmodelējiet sev galvā šādu busiņu un situaciju kurā jums būtu savs mazais bizness. 

Vai izdevās? - nav nozīmes ar ko tas darbojas, jo ideja ir tāda - samenedžē dizainu šim auto, tieši aplīmēšanai. Nu vo, tas arī ir viens no izaicinājumiem ar dažādiem auto.

P.S.

Ja vēlies sniegt savu ieguldījumu un dizaina variantu aplīmēšanai - es to ļoti labprāt saņemšu whatsapp - 28317711 vai [email protected] , plānoju norefrešot dizainu un ir ideju vakuums.

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • #1 stāsts | Projekta aizkulises 2024
    11. jūl. 2024
  • Paldies 2023. gada nomas sezona!
    18. okt. 2023
  • 2023. gada sezonas starts #1stāsts
    26. feb. 2023
  • Caurumus var salabot!
    10. jan. 2023
  • Paldies 2022. gada atrakciju sezona!
    17. sep. 2022
  • Labāk nepļauj, ja gaidi mūs.
    21. jūl. 2022
  • Daži stāsti, no dzīves. Īsti.
    15. jūl. 2022

Sazinies ar mums!

Raksti [email protected]

Zvani + 371 28317711 

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

  • Atrakciju NOMA
  • Inventāra noma
  • Kontakti
Visas tiesības pieder SIA "Mārketinga un nomas risinājumi" | © 2021  Toma - noma